Ακυρώσεις και Επιστροφές
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Από την στιγμή της Οριστικής Υποβολής και μετά, η ακύρωση πραγματοποιείται σε συνεννόηση του πελάτη με το κατάστημα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση με ένδειξη «Ακύρωση Παραγγελίας» και τον κωδικό αυτής, εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
- Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση
Ο χρήστης αποστέλλει μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση στη διεύθυνση είτε ακολουθώντας τη σχετική εφαρμογή της ιστοσελίδας στην επιλογή επικοινωνία, όπου συμπληρώνει την αντίστοιχη φόρμα. Σε συνέχεια του μηνύματος του χρήστη, θα επικοινωνήσουμε προσωπικά μαζί του, μέσω κάθε δυνατού τρόπου προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη και ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Μπορείτε να επιστρέψετε μη ελαττωματικά προϊόντα , καθώς είναι συχνό το φαινόμενο λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του η οι προδιαγραφές του προϊόντος να έχουν μεταβληθεί σε σχέση με αυτές που αναφέρουμε στην ιστοσελίδα μας από τον κατασκευαστή του (μπορείτε να μας θέτετε ερωτήματα για τις ακριβείς προδιαγραφές προϊόντων που σας ενδιαφέρουν η να ενημερώνεστε από τους δικτυακούς τόπους των κατασκευαστών), εφόσον τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
- Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
- Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
- Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
- Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Το SPECIALprice δεν είναι υπεύθυνο για τις ατέλειες προϊόντων των κατασκευαστών , καθώς δεν είμαστε εμείς κατασκευαστές . Θα μοιραστούμε τα έξοδα αποστολής ελαττωματικών προϊόντων με τον πελάτη . Ο πελάτης θα πληρώσει τα έξοδα αποστολής προς το SPECIALprice , και το SPECIALprice θα πληρώσει τα έξοδα αποστολής για να επιστραφεί διορθωμένο το προϊόν στον πελάτη .